Back
中学校の2・3年における学級担任持ち上がりの効果についての一考察 : 学級担任と生徒の人間関係の深まり   :   The benefit of homeroom teachers continuing to guide 2nd and 3rd grade students : The development of relationship between homeroom teachers and their students 

作成者 時田, 祐二, 保坂, 亨
作成者 (ヨミ) トキタ, ユウジ
作成者の別表記 TOKITA, Yuji, HOSAKA, Toru
日本十進分類法 (NDC) 370
公開者 千葉大学教育学部
コンテンツの種類 紀要論文 Departmental Bulletin Paper
DCMI資源タイプ text
ファイル形式 application/pdf
ハンドルURL http://mitizane.ll.chiba-u.jp/meta-bin/mt-pdetail.cgi?cd=00024669
ISSN 1342-7407
NCID AN10494720
掲載誌情報 千葉大学教育学部研究紀要. I, 教育科学編 Vol.45 page.15-20 (19970228)
フルテキストへのリンク http://mitizane.ll.chiba-u.jp/metadb/up/AN10494720/KJ00004299722.pdf
情報源 Bulletin of the Faculty of Education, Chiba University. I, Pedagogy
言語 日本語
著者版フラグ publisher


Total Access Count:

746 times.


Search
Related Materials in