Back
養護学校作業学習に関する事例的検討 : 「できる状況づくり」に焦点をあてて   :   A case study to analyze the working activity in special school for children with intellectual disabilities : focused on "instructional arrangement for students' positive participation" : Dekiru-jokyo Zukuri 

作成者 名古屋, 恒彦, 太田, 俊己
作成者の別表記 NAGOYA, Tsunehiko, OHTA, Toshiki
日本十進分類法 (NDC) 370
公開者 千葉大学教育学部
コンテンツの種類 紀要論文 Departmental Bulletin Paper
DCMI資源タイプ text
ファイル形式 application/pdf
ハンドルURL http://mitizane.ll.chiba-u.jp/meta-bin/mt-pdetail.cgi?cd=00024678
ISSN 1342-7407
NCID AN10494720
掲載誌情報 千葉大学教育学部研究紀要. I, 教育科学編 Vol.45 page.111-117 (19970228)
フルテキストへのリンク http://mitizane.ll.chiba-u.jp/metadb/up/AN10494720/KJ00004299731.pdf
情報源 Bulletin of the Faculty of Education, Chiba University. I, Pedagogy
言語 日本語
著者版フラグ publisher


Total Access Count:

705 times.


Search
Related Materials in