Back
生徒の内面の把握による授業研究(家族の学習) : 観察と再生刺激法による検討   :   Instructional Research through Investigation of Students' Introspective Response (On Family Relationship Education) : using Observation and Stimulated-Recall Procedures 

作成者 伊藤, 葉子
作成者 (ヨミ) イトウ, ヨウコ
作成者の別表記 ITO, Yoko
日本十進分類法 (NDC) 370
公開者 千葉大学教育学部
コンテンツの種類 紀要論文 Departmental Bulletin Paper
DCMI資源タイプ text
ファイル形式 application/pdf
ハンドルURL http://mitizane.ll.chiba-u.jp/meta-bin/mt-pdetail.cgi?cd=00024695
ISSN 1342-7407
NCID AN10494720
掲載誌情報 千葉大学教育学部研究紀要. I, 教育科学編 Vol.46 page.141-154 (19980228)
フルテキストへのリンク http://mitizane.ll.chiba-u.jp/metadb/up/AN10494720/KJ00004299755.pdf
情報源 Bulletin of the Faculty of Education, Chiba University. I, Pedagogy
言語 日本語
著者版フラグ publisher


Total Access Count:

707 times.


Search
Related Materials in