Back
験証法と例外例が小学生の法則学習に及ぼす効果   :   Effects of Corroboration Method and Exceptions upon Rule Learning in Elementary School Children 

作成者 大木, 浩, 麻柄, 啓一
作成者 (ヨミ) オオキ, ヒロシ
作成者の別表記 OOKI, Hiroshi, MAGARA, Keiichi
日本十進分類法 (NDC) 370
公開者 千葉大学教育学部
コンテンツの種類 紀要論文 Departmental Bulletin Paper
DCMI資源タイプ text
ファイル形式 application/pdf
ハンドルURL http://mitizane.ll.chiba-u.jp/meta-bin/mt-pdetail.cgi?cd=00024748
ISSN 1342-7407
NCID AN10494720
掲載誌情報 千葉大学教育学部研究紀要. I, 教育科学編 Vol.49 page.47-55 (20010228)
フルテキストへのリンク http://mitizane.ll.chiba-u.jp/metadb/up/AN10494720/KJ00004299827.pdf
情報源 Bulletin of the Faculty of Education, Chiba University. I, Pedagogy
言語 日本語
著者版フラグ publisher


Total Access Count:

745 times.


Search
Related Materials in