Back
学習=教授過程と認識過程との対応関係(第一部)   :   The Correspondence Relation between the Teaching Process and the Recognition Process(PART I) 

作成者 井上, 弘
作成者 (ヨミ) イノウエ, ヒロシ
作成者の別表記 Inoue, Hiroshi
日本十進分類法 (NDC) 371
公開者 千葉大学教育学部
コンテンツの種類 紀要論文 Departmental Bulletin Paper
DCMI資源タイプ text
ファイル形式 application/pdf
ハンドルURL http://mitizane.ll.chiba-u.jp/meta-bin/mt-pdetail.cgi?cd=00025607
ISSN 0577-6856
NCID AN00142727
掲載誌情報 千葉大学教育学部研究紀要 Vol.11 page.1-16 (19620720)
フルテキストへのリンク http://mitizane.ll.chiba-u.jp/metadb/up/AN00142727/KJ00004239634.pdf
情報源 Bulletin of the Faculty of Education, Chiba University
言語 日本語
著者版フラグ publisher


Total Access Count:

730 times.


Search
Related Materials in