Back
よりよい生徒指導をめざして : 一方法としての教師のロールプレイ学習について   :   I.教育科学系, 研究紀要50周年記念誌 : Aiming for Better Student Guidane : Teachers Experiences Using Role Play Method to Understand Student Perspectives : I. Pedagogy, the 50th Anniversary Edition 

作成者 羽間, 京子
作成者 (ヨミ) ハザマ, キョウコ
作成者の別表記 HAZAMA, Kyoko
日本十進分類法 (NDC) 370
公開者 千葉大学教育学部
コンテンツの種類 紀要論文 Departmental Bulletin Paper
DCMI資源タイプ text
ファイル形式 application/pdf
ハンドルURL http://mitizane.ll.chiba-u.jp/meta-bin/mt-pdetail.cgi?cd=00026729
ISSN 1348-2084
NCID AA11868267
掲載誌情報 千葉大学教育学部研究紀要 Vol.50 page.167-175 (20020228)
フルテキストへのリンク http://mitizane.ll.chiba-u.jp/metadb/up/AA11868267/KJ00004185200.pdf
情報源 Bulletin of the Faculty of Education, Chiba University
言語 日本語
著者版フラグ publisher


Total Access Count:

604 times.


Search
Related Materials in