Back
学校教員は, 「学力低下」をどう考えているか   :   I.教育科学系 : How Do School Teachers Recognize the Lowering in Academic Achievement? : I. Pedagogy 

作成者 三浦, 香苗
作成者の別表記 MIURA, Kanae
キーワード等 学力低下, 学校教員, 学力認識, Lowering in Academic Achievement, School Teachers, Recognition of Academic Achievement
日本十進分類法 (NDC) 370
公開者 千葉大学教育学部
コンテンツの種類 紀要論文 Departmental Bulletin Paper
DCMI資源タイプ text
ファイル形式 application/pdf
ハンドルURL http://mitizane.ll.chiba-u.jp/meta-bin/mt-pdetail.cgi?cd=00026768
ISSN 1348-2084
NCID AA11868267
掲載誌情報 千葉大学教育学部研究紀要 Vol.51 page.27-33 (20030228)
フルテキストへのリンク http://mitizane.ll.chiba-u.jp/metadb/up/AA11868267/KJ00004185249.pdf
情報源 Bulletin of the Faculty of Education, Chiba University
言語 日本語
著者版フラグ publisher


Total Access Count:

603 times.


Search
Related Materials in




学力低下
学校教員
学力認識
Lowering in Academic Achievement
School Teachers
Recognition of Academic Achievement